Ми розповідали, що Уряд затвердив нові правила ввезення гуманітарної допомоги, ухваливши постанову "Деякі питання пропуску та обліку гуманітарної допомоги в умовах воєнного стану” (https://bit.ly/45HEFRz)
Відтепер з’явиться єдина прозора електронна база обліку гуманітарної допомоги. В ній зможуть авторизуватись за допомогою КЕП організації, які збираються ввезти гуманітарну допомогу. Крім того, зникнуть гарантійні листи для товарів подвійного призначення.
Найпоширеніші питання, які отримуємо: “Як тепер мені ввозити гуманітарну допомогу і які документи подавати?” Тож нагадуємо простий алгоритм:
Наразі єдина автоматизована система обліку гуманітарної допомоги знаходиться у стані розробки. Зміни запрацюють з 1 грудня. Запрошуємо організації протестувати систему. Свої запитання та звернення можна надсилати на електронну адресу t.a.pasenko@mlsp.gov.ua
За посиланням – відповіді на найпоширеніші запитання щодо Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги