Прийшло повідомлення про блокування картки або підтвердження списання коштів за покупку, яку ви не здійснювали, з номером телефону для зв’язку? Не набирайте цей номер — телефонуйте лише за номером, що вказаний на звороті вашої картки.
Представники вашого банку за жодних обставин не запитуватимуть у вас 3-значний номер на звороті картки, PIN-код, коди з смс/повідомлень у месенджерах чи пароль для входу в інтернет-банкінг. Представники Національного банку України ніколи не телефонують та не пишуть клієнтам банків. Якщо до вас звернувся «представник НБУ» або «банку» та запитує 3-значний код на звороті картки, код з смс/повідомлення у месенджер, пароль до інтернет-банкінгу або PIN-код — припиніть розмову, це 100% шахрай.
Якщо вам прийшло повідомлення про блокування картки/списання коштів, а ви в своєму банку дізналися, що таких операцій не було — передайте контакти, з яких до вас прийшло повідомлення до Кіберполіції. Заяву в Кіберполіцію можна лишити на сайті https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або телефонуйте за номером 0 800 505 170.