Команда ДП «Інфоресурс» продовжує надавати поради. Сьогодні потенційні вступники зможуть дізнатися відповіді на запитання про успішну реєстрацію електронного кабінету.
Що робити, якщо я не встиг активувати кабінет за час дії посилання для активації (15 хвилин)?
Вам потрібно пройти процедуру реєстрації кабінету знову.
Як діяти, якщо я зареєстрував кабінет на пошту, до якої не маю доступу?
Вказати діючу електронну адресу ви зможете після повторної реєстрації кабінету.
Що робити, якщо я забув пароль від кабінету, спробував кілька разів вгадати, але система мене заблокувала?
Якщо ви кілька разів зазначили неправильний пароль і перевищили ліміт невдалих спроб авторизації, то система блокує вас на 5 хвилин. Переконливо просимо не вгадувати пароль, а скористатися функцією «Забули пароль?».
Я забув логін до кабінету, як відновити доступ?
Для зміни логіна надішліть відповідну заяву на електронну адресу vstup@inforesurs.gov.ua. Шаблон заяви можна знайти за посиланням.
Додайте до листа скановані копії документа про освіту та документа, що посвідчує особу. Заяву необхідно відправити з діючої електронної адреси, яку в подальшому ви плануєте використовувати як логін електронного кабінету. Заяву на зміну логіна може надіслати виключно вступник.
Чи можна зареєструвати електронний кабінет вступника за логіном і паролем від кабінету УЦОЯО?
Ні, логін і пароль від кабінету УЦОЯО – це параметри входу в систему реєстрації та складання НМТ/ЗНО.
Для реєстрації електронного кабінету вступника потрібно підібрати унікальний логін і пароль. Логін – адреса пошти, пароль – згенерований вступником набір знаків. Також необхідно зазначити параметри документа про освіту та номер, пін-код і рік видачі сертифіката НМТ (2022) або ЗНО (2019-2021).
Чи можна видалити електронний кабінет?
Ні, всі створені електронні кабінети зберігаються до завершення вступної кампанії поточного року. Після цього вони автоматично анулюються.
Я маю два документи про освіту та планую подавати заяви на основі обох. Мені треба реєструвати два електронних кабінети?
Ні. Цьогоріч зареєструвати електронний кабінет можна за будь-яким документом про освіту, дані якого містяться в ЄДЕБО. Тож кабінет потрібно реєструвати ю на будь-який із документів. У блоці «Документ(и) про освіту» система має автоматично відобразити наявність у вас іншого документа. Під час подання заяв оберіть той документ, на підставі якого плануєте вступати (модуль «Подання заяв» – меню «Документ про освіту»).
Що робити, якщо в блоці «Документ(и) про освіту» не відображається другий документ? Як його додати?
Зверніться до приймальної комісії закладу освіти, який видав диплом молодшого спеціаліста та документ про ПЗСО. Якщо з цим закладом освіти відсутній зв‘язок, то зверніться до найближчого: там зможуть додати потрібний документ до картки фізичної особи в ЄДЕБО.
Також можна надіслати відповідний запит до техпідтримки електронного кабінету вступника (vstup@inforesurs.gov.ua). До листа треба додати скановані версії документів:
Чи можу я створити кабінет на основі диплома кваліфікованого робітника, щоб подати заяву до ЗВО?
Ні, вам потрібно подавати документи в паперовому вигляді безпосередньо до приймальної комісії обраного закладу.
Планую вступати на другий курс освітнього ступеня бакалавр на основі диплома бакалавра (спеціаліста, магістра). Мені потрібно реєструвати електронний кабінет?
Ні, ви подаєте документи в паперовому вигляді безпосередньо до приймальної комісії закладу освіти.
Прізвище в документі про освіту відрізняється від прізвища в документі, який посвідчує особу. Під час реєстрації кабінету виникає помилка, що робити?
Зверніться до приймальної комісії найближчого закладу вищої чи фахової передвищої освіти: там допоможуть усунути помилку. Також ви можете надіслати копії документа про освіту, документа, що посвідчує особу, документа про зміну ПІБ і скрін помилки на електронну адресу vstup@inforesurs.gov.ua.
У документі про освіту допущено помилку в ПІБ. Треба одразу подавати документ для отримання дубліката, а після цього реєструвати кабінет?
Ні, це не обов'язково робити одразу. Якщо в документі про освіту допущено помилку в ПІБ і через це виникає помилка під час реєстрації електронного кабінету, то необхідно звернутися до найближчої приймальної комісії закладу вищої чи фахової передвищої освіти. Там допоможуть зареєструвати картку фізичної особи в ЄДЕБО, а потім ви успішно зможете зареєструвати кабінет та подати заяви.
Також можна надіслати сканкопії документа про освіту, документа, що посвідчує особу, скрін помилки та свідоцтво про зміну ПІБ (у разі наявності) на електронну адресу vstup@inforesurs.gov.ua. Після усунення помилки ви зможете успішно зареєструвати кабінет і подавати заяви.
Однак зробити дублікат документа (вже без помилки в ПІБ) і надати його до закладу освіти треба буде до 1 листопада 2022 року.