Соціальні послуги стали доступнішими для мешканці територіальних громад Буковини. Спростив процес прийому документів та призначення допомог спеціальний програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», який впроваджує Мінсоцполітики.
До нього вже приєдналися всі громади області. Про це повідомляє Департамент соціального захисту населення Чернівецької ОДА.
У "Соціальній громаді" працюють 265 працівників. Вони забезпечують прийом заяв та документів від громадян на призначення соціальних допомог, житлових субсидій, пільг та компенсацій за місцем їх проживання та передачу їх органам соціального захисту населення.
З початку 2021 року за допомогою цього електронного сервісу вже надано 10 072 адміністративні послуги соціального характеру.
Довідково.
Чинним законодавством з 01.01.2021 впроваджено модель прийому документів для призначення різних видів соціальної підтримки виключно через посадових осіб територіальних громад (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1035-2020-%D0%BF#Text).
З 01.07.2021 територіальні громади повинні забезпечити прийняття заяв з необхідними документами посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи, зокрема, за допомогою ПК «ІІС «Соціальна громада» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/402-2021-%D0%BF#Text).