За час пандемії не лише в Україні, але і в усьому світі бізнес, усвідомлюючи важливість соціальної відповідальності, ставав агентом змін – розширював програми підтримки та розвивав безбар’єрність.
Надихнувшись ініціативою першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», у листопаді 2020 року десятка великих українських та міжнародних компаній об’єдналися у спільноту «Бізнес без бар'єрів». У цьому числі «Укрпошта», «Ощадбанк», «Укрзалізниця», «Ашан», 1+1 media, ДТЕК, SOCAR Energy Ukraine, Work.ua, «АТБ-Маркет», «Данон Україна».
Торік у жовтні до спільноти долучилися ще 11 бізнесів, підписавши декларацію про втілення та поширення принципів безбар’єрності. Серед них – компанія Visa, ПУМБ, Fairmont Grand Hotel Kyiv та RivieraHouse, «ПриватБанк», McDonald's, Coca-Cola Ukraine, Фокстрот, EPAM Ukraine, Yakaboo, «Сільпо» та Asters.
Об’єднавшись у спільноту, бізнес став драйвером змін, які наближають нас до нової суспільної норми – безбар’єрності.