Стартувала інформаційна кампанія «Це саме той ветеран» від Українського ветеранського фонду. Усі ветерани різні, але кожен із них однаково заслуговує на нашу повагу та підтримку, адже вони СПРАВЖНІ — такий меседж творці кампанії хочуть донести суспільству через відеоролик та зовнішню рекламу.
Попри високий рівень декларованої суспільством підтримки ветеранів, соціологічні дослідження Українського ветеранського фонду вказують на серйозний розрив у сприйнятті: понад 46% ветеранів відчувають нерозуміння з боку суспільства, а серед чинних військовослужбовців цей показник досягає 63%. Це свідчить про те, що захисники й захисниці часто залишаються ізольованими та стикаються з соціальною стигмою. При цьому для багатьох із них демобілізація — лише початок довгого шляху реінтеграції, на якому вони потребують допомоги й розуміння. А тому сьогодні важливо руйнувати стереотипи та бар’єри, що часто віддаляють суспільство від ветеранів.
Героями кампанії стали реальні ветерани та ветеранки, які проходять власний шлях повернення додому з усіма труднощами та перешкодами. А дехто з них і досі виборює нашу незалежність на фронті. І хоча зовні вони мало схожі на супергероїв, та доклали й продовжують докладати зусиль, щоб ми могли жити у своїй країні.
Своєю соціальною рекламою Український ветеранський фонд закликає українців проявляти повагу до захисників та захисниць, пропонувати допомогу тим, хто повертається з війни, створювати для них атмосферу єдності та залученості до цивільного життя.
Інформаційна кампанія — це спосіб нагадати, що реінтеграція ветеранів потребує активної участі громадськості: тільки так люди, які заради нашої свободи віддавали власні сили і здоровʼя, зможуть повернутися додому не лише фізично, але й морально.