У Чернівцях обговорили цифровий розвиток та зміни в законодавстві у сфері адмінпослуг
У Чернівцях відбулася конференція на тему: «Застосування цифрових технологій у сфері надання адміністративних послуг. Обговорення актуальних змін законодавства у сфері державної реєстрації».
Захід зібрав керівників центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та реєстраторів речових прав на нерухоме майно з Чернівецької області. Участь у конференції взяв і заступник начальника Чернівецької ОВА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Валентин Пабат.
Учасники обговорили шляхи впровадження цифрових рішень задля підвищення якості та доступності адмінпослуг для жителів громад, а також ознайомилися з останніми змінами в законодавстві у сфері державної реєстрації.
Основними темами для дискусії були
- Підвищення якості та доступності надання адміністративних послуг в мережі Центрів надання адміністративних послуг Чернівецької області.
- Позитивний досвід наближення адміністративних послуг до жителів громади.
- Актуальні зміни законодавства у сфері державної реєстрації.
- Застосування цифрових технологій у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.
- Роз’яснення Міністерства юстиції України у сфері державної реєстрації прав.
«Центри надання адміністративних послуг у громадах — це основна ланка довіри між людьми та державою. Ви допомагаєте громадянам розібратися зі складними процедурами, тестуєте нові цифрові інструменти й показуєте, що послуги можуть бути простими та доступними. У Чернівецькій області на сьогодні працюють 52 ЦНАПи, а у Берегометі й Кельменцях за грантові кошти будуються нові центри. Це приклад того, що все можливо — треба шукати ресурси та партнерів. Так само і з мобільними валізами — у нас їх поки дві, але цього вистачило, щоб показати, що послуга може приїхати навіть у найвіддаленіший хутір», - зазначив заступник начальника Чернівецької ОВА Валентин Пабат.