Проєкт “Carol for Charity” здобув свою першу нагороду на міжнародному фестивалі креативності The One Show у категорії “Interactive & Mobile Craft: Audio Craft”, а також потрапив до шорт-листів “Experiential & Immersive: Use of Sound” та “Branded Entertainment: Audio”.
Dmytro Kuleba: Нагорода The One Show для “Carol for Charity” є важливою перемогою України в публічній дипломатії. Команда проєкту на 100% заслужила цю відзнаку за нестандартний підхід і переосмислення всесвітньо відомого твору Миколи Леонтовича. Дуже символічно, що через понад сто років після світової прем’єри “Щедрик” не лише зачаровує слухачів у всьому світі, але і збирає кошти для допомоги маленьким українцям в умовах повномасштабної російської агресії.
“Carol for Charity” — це історія про переосмислення всесвітньо відомого українського “Щедрика” для допомогти українським дітям через Olena Zelenska Foundation / Фундація Олени Зеленської.
Напередодні Різдва 2022 року команда агенції Saatchi & Saatchi Ukraine переписала слова “Щедрика” з урахуванням сучасних обставин війни. Так з’явилася коляда "Carol for Charity", яка англійською мовою розповідала про усе, що зараз відбувається з українцями, спонукала увімкнути Shazam і задонатити на підтримку українських дітей.
Колядку виконав Taras Topolia з гурту Antytila / Антитіла, ансамбль ім. Григорія Верьовки та дитячий фольклорний ансамбль “Зернятко” під час чергового масованого ракетного удару РФ по Києву в листопаді 2022 року.
Актуалізований “Щедрик” пролунав на 22 радіостанціях в 11 країнах.
The One Show входить до ТОП-3 світових нагород у сфері реклами, дизайну та діджитал-маркетингу. Цього року відзначали вже 50-ту церемонію нагородження. Переможців у десятках категорій обирають провідні маркетологи світу. Усього до конкурсної програми цьогоріч подали 20 166 робіт із 69 країн. Участь у The One Show є надзвичайно престижною, а перемога значно підвищує репутацію агенції та клієнта.
“Carol for Charity” продовжує брати участь у міжнародних фестивалях, тож незабаром ми почуємо про нові здобутки.