Прийшло повідомлення про блокування картки або підтвердження списання коштів за покупку? Перевірте отриману інформацію
опубліковано 22 січня 2024 року о 14:15

Прийшло повідомлення про блокування картки або підтвердження списання коштів за покупку, яку ви не здійснювали, з номером телефону для зв’язку? Не набирайте цей номер — телефонуйте лише за номером, що вказаний на звороті вашої картки.

Представники вашого банку за жодних обставин не запитуватимуть у вас 3-значний номер на звороті картки, PIN-код, коди з смс/повідомлень у месенджерах чи пароль для входу в інтернет-банкінг. Представники Національного банку України ніколи не телефонують та не пишуть клієнтам банків. Якщо до вас звернувся «представник НБУ» або «банку» та запитує 3-значний код на звороті картки, код з смс/повідомлення у месенджер, пароль до інтернет-банкінгу або PIN-код — припиніть розмову, це 100% шахрай.

Якщо вам прийшло повідомлення про блокування картки/списання коштів, а ви в своєму банку дізналися, що таких операцій не було — передайте контакти, з яких до вас прийшло повідомлення до Кіберполіції. Заяву в Кіберполіцію можна лишити на сайті https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або телефонуйте за номером 0 800 505 170.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux