Прямуєте до Нової пошти забирати посилку? Запам’ятайте раз і назавжди — представники Нової пошти за жодних обставин не запитують у вас коди до особистого кабінету, для оформлення переадресації відправлення, 3-значний номер на звороті картки, PIN-код до картки чи пароль для входу в інтернет-банкінг.
Єдине, що можуть запитати співробітники Нової пошти — код з смс при отриманні посилки без документів у відділенні. Якщо ви отримали код від Нової пошти для входу в особистий кабінет у повідомленнях в месенджері, на електронну пошту, або у мобільному додатку, який ви не запитували — негайно змініть пароль до особистого кабінету та зверніться до служби підтримки клієнтів: 0-800-500-609.
У Нової пошти єдиний офіційний сайт https://novaposhta.ua/ та мобільний додаток https://novaposhta.ua/mobile_app. Шахраї можуть підробляти сайти та мобільні додатки та видавати їх за офіційні. Захищений сайт містить в стрічці адреси https:// та значок «Замочок». Будьте уважні та не дозволяйте аферистам вводити себе в оману.