Під головуванням першої заступниці Чернівецької ОВА Альони Атаманюк відбулась онлайн-нарада з начальниками РВА, головами територіальних громад та керівниками центрів надання адміністративних послуг Чернівецької області.
Учасники обговорили запровадження надання адміністративних та соціальних послуг ветеранам та членам їх сімей через ЦНАП, зокрема надання ветеранських послуг за принципом "єдиного вікна" та позначення робочого місця адміністратора.
Створення у ЦНАП «єдиного вікна» передбачає для ветеранів:
- формування єдиної бази послуг для ветеранів війни;
- максимальну поінформованість про їхні можливості;
- створення зручних, якісних та доступних умов отримання адміністративних послуг;
- впровадження комплексного підходу — отримання спектру адміністративних послуг в одному місці від одного або декількох субʼєктів надання таких послуг.
Нагадуємо, що торік перелік обов’язкових адміністративних послуг у ЦНАП був розширений послугами для ветеранів та членів їхніх сімей. Відтепер учасники бойових дій, члени їхніх сімей, люди з інвалідністю внаслідок війни, а також родичі загиблих Захисників і Захисниць можуть звернутися до ЦНАП у своїй громаді та отримати ще більше необхідних адміністративних послуг.
Зокрема, 47 із 52 ЦНАП, що діють на території Чернівецької області, розширили переліки адмінпослуг послугами у сфері соціального захисту ветеранів. Решта 5 ЦНАП (Вашковецький, Герцаївський, Карапчівський, Петровецький та Тереблечанський) розробили проєкти змін до переліків адміністративних послуг та впродовж червня 2024 року планують затвердити їх рішеннями сесій відповідних рад.
Впровадження цих заходів сприятиме підвищенню доступності та якості надання адміністративних послуг ветеранам та членам родин ветеранів в ЦНАП територіальних громад області.