На Буковині триває прийом заявок для отримання компенсації за придбання генератора
опубліковано 21 березня 2023 року о 12:25

Чернівецька ОВА продовжує реалізацію програми компенсації вартості обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії, для забезпечення роботи суб’єктів підприємництва в умовах енергетичної кризи.

Компенсація надається в розмірі 30% вартості обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії (генератори, акумуляторні батареї, зарядні станції, сонячні панелі, вітрогенератори, теплові насоси тощо), але не більше 50 тисяч гривень одному суб’єкту підприємництва.

Право на одержання компенсації мають суб’єкти підприємництва, які:

  • зареєстровані, як платники податків та здійснюють діяльність у Чернівецькій області;
  • перебувають на обліку в територіальних органах Державної податкової служби у Чернівецькій області;
  • є юридичними особами, при цьому кількість штатних працівників становить не менше 30 осіб та сплатили не менше 300 тисяч гривень податків, зборів та інших обов’язкових платежів за попередній календарний рік;
  • є фізичними особами-підприємцями, при цьому сплатили не менше 50 тисяч гривень податків, зборів та інших обов’язкових платежів за попередній календарний рік;
  • не мають заборгованості перед державним і місцевим бюджетами зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів;
  • придбали нове обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії (генератори, акумуляторні батареї, зарядні станції, сонячні панелі, вітрогенератори, теплові насоси тощо), не раніше 01 грудня 2022 року.

Суб’єкти підприємництва, які бажають взяти участь у відборі заявок, подають такі документи (у паперовій та електронній формі):

  • заявку на участь у відборі за нижченаведеною формою;
  • виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
  • копію платіжних документів (первинні документи, що підтверджують факт придбання в Україні обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії) тощо. У разі придбання обладнання за межами митної території України суб’єкт підприємництва надає копію митної декларації, платіжного документа SWIFT, банківських платіжних документів;
  • копії документів із зазначенням технічних характеристик та серійного номера придбаного обладнання;
  • фото/відеофіксація розміщення придбаного обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії;
  • фінансово-економічні показники діяльності суб’єкта підприємництва (фактичний обсяг відрахувань до бюджету, кількість робочих місць, рівень заробітної плати працівників);
  • копію кредитного договору, завірену банком, який надав кредит (у разі, якщо обладнання придбано на умовах кредитного договору з банком);
  • довідки про відсутність простроченої заборгованості зі сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів, внесків до фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з виплати заробітної плати;
  • копію паспорта громадянина України, виготовленого у формі книжечки, або ID-картка разом із витягом із реєстру територіальної громади (для фізичних осіб-підприємців);
  • копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. Фізичні особи, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, подають копію паспорта з відповідною відміткою;
  • копію статуту, завіреного суб’єктом господарювання (для юридичних осіб);
  • довідку про те, що суб’єкт господарювання не є банкрутом та щодо нього не порушено справу про банкрутство;
  • повідомлення про наявність часток бенефіціара суб’єкта підприємництва – учасника відбору у статутному капіталі інших, пов’язаних із ним підприємств та/або групи підприємств, а також про наявність групи пов’язаних компаній.

Організаційне забезпечення та прийом документів здійснює Департамент регіонального розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) у робочі дні з понеділка по п’ятницю (8:30 – 17:00) за адресою: м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1, e-mail: industry-bukoda@ukr.net.

Довідкову інформацію з питань подачі заявок можна отримати за телефоном: 55-31-52. Кінцевий строк прийому документів - 5 квітня 2023 року. Зразок заявки далі. 


ЗАЯВКА

на участь у відборі на отримання компенсації частини вартості обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії, для забезпечення роботи в умовах енергетичної кризи


Прошу допустити_________________________________________________

(повне найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи-підприємця)

_____________________________________________________________________до участі у відборі заявок на отримання компенсації частини вартості обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії, для забезпечення роботи в умовах енергетичної кризи.

Відомості про суб'єкта підприємництва:

Керівник________________________________________________________ (назва посади, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності))

Місцезнаходження юридичної особи ________________________________

Місцезнаходження виробничих потужностей _________________________

________________________________________________________________

Телефон ____________________________

Факс _______________________________

E-mail ______________________________

Вид діяльності (основний) _________________________________________

Код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України / Реєстраційний номер облікової картки платника податків____________________________________________________________________________________


Міжнародний номер банківського рахунку (IBAN) ____________________

З вимогами Порядку використання коштів, передбачених Комплексною програмою розвитку малого та середнього підприємництва у Чернівецькій області на 2023-2024 роки на надання суб’єктам малого та середнього підприємництва компенсації частини вартості обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії, для забезпечення роботи в умовах енергетичної кризи, затвердженого розпорядженням Чернівецької обласної військової адміністрації від __________ № ______, ознайомлений та зобов’язуюсь їх виконувати, а також даю згоду на обробку персональних даних та інформації щодо діяльності очолюваного мною підприємства, яка може вважатися конфіденційною.

Одночасно повідомляю, що проти ___________________________________

____________________________________________________________________ не порушено справи про банкрутство, санацію, ліквідацію; фінансову підтримку за іншими бюджетними програмами та за рахунок коштів проєктів міжнародних фінансових організацій не отримуємо; фактів незаконного одержання та/або нецільового використання бюджетних коштів встановлено не було.


Керівник юридичної особи

(або фізична особа – підприємець) ________________ ________________

(підпис) (ініціали та прізвище)


Реєстраційний № ______ від "___" _________ 20___ року

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux