МВС спільно з ЮНІСЕФ навчатимуть школярів, як поводитись в небезпечних ситуаціях. Про це 19 липня домовились представники МВС та Дитячого фонду ООН, ЮНІСЕФ.
Заступник Міністра внутрішніх справ Мері Акопян та Голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні Мурат Шахін, які очолили делегації, обговорили питання підготовки закладів освіти до нового навчального року. Сторони домовились про проведення спільної інформаційної кампанії, яка стосуватиметься мінної безпеки та правил поводження у надзвичайних ситуаціях. Окрім того, ЮНІСЕФ допоможе в інституціоналізації проекту “Вихователь з безпеки в освітньому середовищі”.
"Я вдячна за ті зусилля, які ви сьогодні докладаєте. Уже декілька інформаційних кампаній ми провели разом. Але обізнаність щодо мінної безпеки, як у батьків, так і у дітей сьогодні дуже низька. Невдовзі у нас перше вересня і ми маємо бути готові до того, щоб адаптувати безпекову складову до освітньої програми у школах”, - зазначила Мері Акопян.
Також заступник Міністра повідомила, що сьогодні Уряд працює над тим, щоб залучити максимум школярів до навчання офлайн. І МВС, і місцеві органи влади докладають усіх зусиль, щоб створити безпечні умови для навчання дітей.
Представники дитячого фонду ООН, розповіли про проекти, які вони реалізовують з початку воєнного стану в Україні для підтримки українських сімей. Також вони запевнили, що і далі будуть підтримувати ініціативи щодо безпеки дітей.
“ЮНІСЕФ було з Україною до війни, ми залишаємося з вами і зараз, в умовах воєнного стану і так само ми будемо залишатися з вами й далі. Я хочу сказати про те, що ми взяли на себе зобов'язання допомагати українському народові. І маємо намір робити це і надалі”, - запевнив голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні Мурат Шахін.
Довідково
Вихователь безпеки – це цивільна особа, завданням якої є виявлення і припинення правопорушень у межах навчального закладу, участь у превентивних заходах і внесення пропозицій щодо посилення безпечного освітнього середовища. В умовах воєнного стану функціонал такого спеціаліста повинен значно розширитися.