Протягом 20 робочих днів фахівці Міністерства освіти і науки України надали 1830 консультацій і роз'яснень у відповідь на дзвінки громадян, що надійшли на телефонну лінію «Вступна кампанія 2022 року».
Найзатребуваніші запитання:
Також за період 18-24 липня 2022 року на чатбот МОН надійшло 2166 чатів, з них 1438 реальних діалогів.
Найпоширеніші запитання:
З питань щодо документів про повну загальну освіту можна звертатися за номерами:
Технічні консультації з питань реєстрації електронних кабінетів і подання електронних заяв здійснюють експерти ЄДЕБО, ДП «Інфоресурс»:
У розв’язанні питань щодо вступних випробувань до закладів вищої освіти (ЗНО, ЄВІ/ЄФВВ, НМТ, МКТ/МТКН) допоможуть експерти Українського центру оцінювання якості освіти:
Вступникам до закладів професійної освіти нададуть консультацію за номерами:
З питань виявлення порушень вимог чинного законодавства та запобігання порушень прав на вступ до закладів освіти допоможуть експерти Державної служби якості освіти: