Вишивки, писанки, гончарні вироби, страви за автентичними рецептами, різноманітні наливки та смаколики, зелені садиби, музичні колективи представили громади Буковини на туристичному ярмарку. Відбувся він минулими вихідними на Соборній площі Чернівців.
Пригощали, демонстрували майстер-класи, співали, танцювали та усіляко рекламували себе 13 територіальних громад.
Як розповіла заступниця директора Департаменту регіонального розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації Христина Марчук, громади краю беруть участь у подібному заході вдруге.
– Частина територій визначила туризм як свій пріоритет розвитку. Це громади Буковинських Карпат, Дністровського каньйону, місцевості, які мають багату історико-культурну спадщину, зокрема, Заставнівщина, Кіцманщина, Глибоччина. Вони можуть похвалитися цікавинками. Однак представити нинішнім вибагливим мандрівникам цілісний туристичний продукт, тобто маршрути із визначеними місцями ночівлі і відпочинку, закладами харчування, пам’ятками, можуть поки не всі громади, – пояснила Христина Марчук.
За її словами, зараз в області активно працюють у цьому напрямку. Так, в Усть-Путилі вже розробили туристичні маршрути, відзняли проморолики, створили сайт та надрукували буклети. Гастротур презентувала Мамаївська громада. У Новоселиці ж визначили 8 чудес, які пропонують побачити подорожнім.
– У соціальній мережі facebook ми започаткували сторінку «Буковина туристична», на якій розповідатимемо про успіхи наших громад. Тож підписуйтеся та стежте за оновленнями, – підсумувала заступниця директора Департаменту регрозвитку.
Окрім ярмарку, у рамках старту сезону провели також конференцію «Буковина туристична: можливості, виклики, перспективи». За її результатами між Департаментом регіонального розвитку Чернівецької ОДА, Департаментом розвитку Чернівецької міської ради та громадською спілкою «Національна туристична організація України» було підписано меморандум про співробітництво. Це освітній проєкт, який передбачає опанування різноманітних сучасних інструментів просування туризму. Тобто на тренінгах та вебінарах учасників учитимуть не лише як створити конкурентний продукт, а і як його грамотно подати.