Якщо у пацієнта змінився номер телефону, інформацію про це обов’язково потрібно оновити,
адже правильно зазначений номер телефону – це не просто можливість для лікаря підтримувати з вами постійний зв’язок,
саме на вказаний в декларації номер приходить, наприклад, СМС з номером рецепту і кодом підтвердження на «доступні ліки» або номер електронного направлення
(про те, яку інформацію має містити рецепт на «доступні ліки» детальніше можна дізнатись за посиланням https://bit.ly/3auTy2k,
а про направлення під час дії воєнного стану детальніше тут – https://bit.ly/3d6D4ym).
‼Для цього необхідно звернутися до лікаря, з яким підписана декларація, з проханням внести зміни.
Якщо ж ви, з якихось причин, повністю втратили доступ до вказаного в декларації номеру телефону і не маєте, відповідно, можливості отримувати на нього смс з кодом підтвердження та проходити аутентифікацію, то змінити номер можна через електронну форму на сайті Національної служби здоровʼя України (НСЗУ) у розділі «Громадянам» (https://bit.ly/3Kba6cW).
За цим запитом пацієнта НСЗУ змінює налаштування, і з’являється можливість оновити номер телефону.
Після того, як запит буде виконаний і метод аутентифікації, тобто попередній номер телефону анулюється, зверніться до лікаря, з яким уклали декларацію, й оновіть свій номер телефону.
Детальніша інформація – на сайті https://bit.ly/3PEFsdd