Допомагаємо бізнесу. Чернівецька ОВА починає реалізацію II етапу програми компенсації релокованим підприємствам частини вартості орендної плати за орендовані виробничі приміщення та вартості виробничого обладнання, придбаного на умовах кредитного договору з банками.
Компенсація надається за результатами розгляду заявок суб’єктів малого та середнього підприємництва, що здійснили переміщення виробничих потужностей на територію Чернівецької області (релокованих підприємств), які орендували виробничі приміщення та придбали виробниче обладнання на умовах кредитного договору з банками не раніше 24 лютого 2022 року.
Компенсація частини вартості орендної плати за орендовані виробничі приміщення надається за 2 місяці, які передують місяцю подачі заявки, але не більше 100 тисяч гривень одному суб’єкту підприємництва, (включаючи групу пов’язаних юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Компенсація частини вартості виробничого обладнання (нове), придбаного на умовах кредитного договору з банками надається в розмірі 30% вартості вказаного обладнання, але не більше 100 тисяч гривень одному суб’єкту підприємництва (включаючи групу пов’язаних юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Право на одержання компенсації мають суб’єкти підприємництва, які:
- здійснили переміщення виробничих потужностей на територію Чернівецької області;
- зареєстровані, як платники податків та здійснюють діяльність у Чернівецькій області;
- перебувають на обліку в територіальних органах Державної податкової служби України у Чернівецькій області;
- є юридичними особами або фізичними особами-підприємцями, при умові, що середньорічна кількість штатних працівників за попередні чотири квартали становить не менше 30 осіб (включаючи групу пов’язаних юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- не мають заборгованості перед державним і місцевим бюджетами зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів;
- придбали нове виробниче обладнання на умовах кредитного договору з банками не раніше 24 лютого 2022 року;
- не мають простроченої заборгованості по кредитному договору за придбане обладнання на дату подачі заявки.
Суб’єкти підприємництва, які бажають взяти участь у відборі заявок, подають такі документи (у паперовій та електронній формі):
Загальний перелік документів:
- заявка на участь у відборі за формою згідно з додатком 1 або додатком 2 до цього Порядку;
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- фінансово-економічні показники діяльності суб’єкта підприємництва (фактичний обсяг відрахувань до бюджету, кількість робочих місць, рівень заробітної плати працівників);
- довідки про відсутність простроченої заборгованості зі сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів, внесків до Пенсійного фонду України та з виплати заробітної плати;
- довідка про відсутність у загальній структурі виручки від основної діяльності надходжень від реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
- копія паспорта громадянина України, виготовленого у формі книжечки, або ID-картки разом із витягом із реєстру територіальної громади (для фізичних осіб-підприємців);
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків або повідомлення про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган);
- копія статуту, завіреного суб’єктом господарювання (для юридичних осіб);
- довідка про те, що суб’єкт господарювання не є банкрутом та щодо нього не порушено справу про банкрутство;
- повідомлення про наявність часток бенефіціара суб’єкта підприємництва – учасника відбору у статутному капіталі інших, пов’язаних із ним підприємств та/або групи підприємств, а також про наявність групи пов’язаних юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- інформація про будь-яку державну допомогу, отриману протягом останніх трьох років за рахунок державного чи місцевих бюджетів;
- довідка про відсутність корупційних правопорушень.
Додатковий перелік документів для отримання компенсації частини вартості орендної плати за орендовані виробничі приміщення:
- копія договору оренди приміщення;
- копії платіжних документів, що підтверджують сплату за орендовані приміщення.
Додатковий перелік документів для отримання компенсації частини вартості виробничого обладнання (нове), придбаного на умовах кредитного договору з банками:
- копія кредитного договору, завірена банком, який надав кредит;
- довідка про відсутність простроченої заборгованості по кредитному договору за придбане обладнання;
- копії платіжних документів (первинні документи, що підтверджують факт придбання в Україні обладнання), у разі придбання обладнання за межами митної території України суб’єкт підприємництва надає копію митної декларації, платіжного документу SWIFT, банківських платіжних документів;
- копії документів із зазначенням технічних характеристик та серійного номера придбаного обладнання;
- фото/відеофіксація розміщення придбаного виробничого обладнання.
Подати заявку на компенсацію можна до 24 листопада 2023 року.
Організаційне забезпечення та прийом документів здійснює Департамент регіонального розвитку Чернівецької ОВА у робочі дні з понеділка по п’ятницю (8:30 – 17:00) за адресою: м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1, e-mail: industry-bukoda@ukr.net.
Довідкову інформацію з питань подачі заявок можна отримати за телефоном: (0372) 55-31-52.