Чернівецька ОВА оголошує реалізацію нового етапу програми компенсації вартості обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії, для забезпечення роботи суб’єктів підприємництва в умовах енергетичної кризи.
Компенсація надається в розмірі 30% вартості обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії (генератори, акумуляторні батареї, зарядні станції, сонячні панелі, вітрогенератори, теплові насоси тощо), але не більше 50 тисяч гривень одному суб’єкту підприємництва, групі пов’язаних контрагентів.
Право на одержання компенсації мають суб’єкти підприємництва, які:
- зареєстровані, як платники податків та здійснюють діяльність у Чернівецькій області;
- перебувають на обліку в територіальних органах Державної податкової служби України у Чернівецькій області;
- є юридичними особами, при умові, що за попередні чотири квартали середньорічна кількість штатних працівників становить не менше 30 осіб (включаючи групу пов’язаних юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) та сплачено не менше 300 тисяч гривень податків, зборів та інших обов’язкових платежів;
- є фізичними особами-підприємцями, при цьому сплатили не менше 50 тисяч гривень податків, зборів та інших обов’язкових платежів за попередні чотири квартали;
- не мають заборгованості перед державним і місцевим бюджетами зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів;
- придбали нове обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії (генератори, зарядні станції, сонячні панелі, вітрогенератори, теплові насоси, акумуляторні батареї тощо), не раніше 10 жовтня 2022 року.
Суб’єкти підприємництва, які бажають взяти участь у відборі заявок, подають такі документи (у паперовій та електронній формі):
- заявку на участь у відборі за нижченаведеною формою;
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- копію платіжних документів (первинні документи, що підтверджують факт придбання в Україні обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії). У разі придбання обладнання за межами митної території України суб’єкт підприємництва надає копію митної декларації, платіжного документу SWIFT, банківських платіжних документів;
- копії документів із зазначенням технічних характеристик та серійного номера придбаного обладнання;
- фото/відеофіксацію розміщення придбаного обладнання, що забезпечує акумуляцію і генерацію енергії;
- фінансово-економічні показники діяльності суб’єкта підприємництва (фактичний обсяг відрахувань до бюджету, кількість робочих місць, рівень заробітної плати працівників);
- копію кредитного договору, завірену банком, який надав кредит (у разі, якщо обладнання придбано на умовах кредитного договору з банком);
- довідки про відсутність простроченої заборгованості зі сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів, внесків до фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з виплати заробітної плати;
- довідку про відсутність у загальній структурі виручки від основної діяльності надходжень від реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
- копію паспорта громадянина України, виготовленого у формі книжечки, або ID-картки разом із витягом із реєстру територіальної громади (для фізичних осіб-підприємців);
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків або повідомлення про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган);
- копію статуту, завіреного суб’єктом господарювання (для юридичних осіб);
- довідку про те, що суб’єкт господарювання не є банкрутом та щодо нього не порушено справу про банкрутство;
- повідомлення про наявність часток бенефіціара суб’єкта підприємництва – учасника відбору у статутному капіталі інших, пов’язаних із ним підприємств та/або групи підприємств, а також про наявність групи пов’язаних юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Організаційне забезпечення та прийом документів здійснює Департамент регіонального розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) у робочі дні з понеділка по п’ятницю (9:00 – 18:00) за адресою: м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1, e-mail: industry-bukoda@ukr.net.
Довідкову інформацію з питань подачі заявок можна отримати за телефоном:
+380506719190 – Ігор Романчук.
Кінцевий строк прийому документів – 2 вересня 2024 року.
Зразок заявки - Заявка генератори.docx