З 16 липня 2021 року всі, хто призначаються на посади державної служби, повинні надати копію Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою, або відповідний витяг з реєстру Державних сертифікатів. Ці документи є підтвердженням рівня володіння українською мовою, визначеного Національною комісією зі стандартів державної мови.
Про це повідомляє Міжрегіональне управління НАДС у Чернівецькій, Івано-Франківській та Тернопільській областях.
Відповідні зміни до статті 25 Закону України «Про державну службу», внесені Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Аби отримати такий документ претенденти на посаду державної служби мають пройти іспит для визначення рівня володіння українською мовою. Його організовує та видає державні сертифікати Національна комісія зі стандартів державної мови. Реєстрація для складання іспиту розпочнеться з 16 липня 2021 року за посиланням https://exam.mova.gov.ua/
Результати будуть встановлюватись не пізніше 15 календарних днів від дати складення іспиту. Державний сертифікат вважається виданим у момент внесення до Реєстру державних сертифікатів відповідного запису. Він діятиме безстроково.