Близько 74% опитаних українських підприємиць відкрили бізнес у пошуках можливостей. Про це свідчать результати дослідження «Потреби та проблеми українських підприємиць в умовах повномасштабної війни». Його мета — проаналізувати стан жіночого бізнесу в Україні, зокрема мікропідприємств та малого й середнього бізнесу. Також дослідити потреби та труднощі підприємиць, особливо вразливих груп.
Автори дослідження визначили типовий портрет української підприємиці — це жінка віком 36 років, із досвідом у бізнесі близько 6 років, низьким рівнем довіри до держави та кредитування, яка розпочала власну справу для самореалізації.
«Розвиток жіночого підприємництва — пріоритетний напрям нашої роботи в межах національного проекту Дія.Бізнес. З лютого 2023 року кожен другий новий ФОП в Україні відкривають жінки. Саме тому створюємо програми підтримки, як-от акселераційна програма “Відважна”, “Власне”, “Початок” та освітньо-грантова програма “Міцність”. Також на порталі Дія.Бізнес створили окремий розділ присвячений жіночому підприємництву. Впродовж року понад 72 тисячі українців скористалися послугами Дія.Бізнес. Для кращого розуміння потреб та проблем підприємиць проведено дослідження, результати якого допоможуть нам вдало впроваджувати ініціативи з підтримки жінок, а також розуміти пріоритети українських підприємиць», — зазначила заступник Міністра цифрової трансформації з питань європейської інтеграції Валерія Іонан.
Дослідження визначило, що більшість опитаних українок — 57% — зазначають, що стикалися з проявами гендерної дискримінації. Зокрема, найчастіше в «переважно чоловічих» сферах бізнесу (66%). Найпоширеніші ситуації: невизнання жінки як підприємиці, сумніви в її кваліфікованості, несприйняття як керівниці.
Більше читайте на сайті Мінцифри.