Буковинці, які цього потребують можуть отримати соціальну послугу посередництва (медіації)
опубліковано 02 квітня 2025 року о 13:00

Буковинці, які цього потребують можуть отримати соціальну послугу посередництва (медіації).

Як розповіла начальник відділу підвищення професійних компетенцій працівників надавачів соціальних послуг Чернівецького обласного центру соціальних служб Тетяна Котик, ця соцпослуга допомагає врегулювати конфлікти, вести переговори та опрацювати умови розв'язання спору. Вона передбачає 2 етапи: посередництво та медіацію.

Хто може отримати соціальну послугу посередництва (медіації)?

- Потенційними отримувачами є особи або сім’ї, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують підтримки.

Крім того, послугу посередництва може отримати:

- названа сім'я;

- дитячий будинок сімейного типу;

- сім'я опікунів, піклувальники;

- окрема соціальна група.

Отримати послугу можна онлайн та офлайн. Якщо онлайн - необхідно увійти у кабінет, авторизувавшись за допомогою КЕП. Опісля перейти до розділу «Мої заяви» – «Заяви», після чого натиснути кнопку «Подати нову заяву». Далі потрібно обрати підпункт «Заяви про надання соціальних послуг», а потім послугу, а ще - заповнити усі дані та додати потрібні відскановані документи.

«Підпишіть заяву електронним підписом. Очікуйте на сповіщення в особистому кабінеті, де ви можете надалі відстежувати статус заяви. На порталі ви також можете подати швидке звернення – для цього КЕП не потрібен. Ви залишите свої контактні дані, а представники органу соціального захисту населення зв'яжуться з вами, щоб допомогти оформити заяву та сформувати пакет документів. Якщо офлайн, то необхідно звернутися усно чи письмово до надавача соціальних послуг у громаді, в якій проживаєте або тимчасово перебуваєте. Це ви можете зробити особисто або через законного представника», - зазначила Тетяна Котик.

Перелік необхідних документів, щоб отримати соціальну послугу

Подаючи заяву, потрібно пред'явити паспорт або ж інший документ, який посвідчує особу, та картку платника податків.

Важливо: соціальний менеджер/фахівець із соціальної роботи або соціальний працівник може допомогти в оформленні заяви про надання соціальної послуги, а також сформувати пакет документів.

Він формується на основі потреб конкретної особи або сім'ї.

«Вам можуть відмовити у послузі – у такому разі ви отримаєте письмове пояснення причин. Водночас лист-відмова може містити довідкову інформацію. Зокрема, про можливість отримати таку соціальну послугу в іншому місці. Крім того, соціальну послугу посередництва (медіації) можуть припинити надавати. Тоді надавач протягом 3 робочих днів інформує про це отримувачів соціальної послуги. Це має бути письмове повідомлення, в якому зазначається причина та можливість оскарження такого рішення. Серед підстав для цього: відмова однієї чи обох сторін конфлікту або спору; виконання / невиконання умов договору або медіаційної угоди; закінчення строку дії медіаційної угоди тощо», - повідомила Тетяна Котик.

Тривалість надання соціальної послуги може бути від 1 до 12 зустрічей, яка триватиме до 3 годин кожна. Кількість і тривалість таких зустрічей може бути збільшена, якщо є така потреба в отримувачів соціальної послуги.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux