29 березня
1. Нарада щодо реконструкції спортивних майданчиків багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей з добудовою палацу спорту - лукодрому олімпійської майстерності на вул.Винниченка,119 в м.Чернівці. 09.00
Місце: на об’єкті
2. Zoom нарада з керівниками госпітальних баз області. 14.00-15.00
в онлайн-режимі
30 березня
1. Засідання постійнодіючої комісії з надання матеріальної допомоги учасникам АТО/ООС. 10.00
Місце: зала засідань ОДА
2. Проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії Б. 10.00-12.00
Місце: зала селекторних нарад ОДА
3. Брифінг заступниці голови ОДА Н.Гусак та директора Західного міжрегіонального департаменту Національної служби здоров’я України М.Возниці. 11.00
Місце: зала засідань ОДА
4. Zoom нарада з керівниками госпітальних баз області. 14.00-15.00
в онлайн-режимі
5. Засідання обласної комісії з питань реалізації обласною державною адміністрацією повноважень у галузі земельних відносин. 15.30
Місце: зала засідань ОДА
31 березня
1. Селекторна нарада з Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. 08.30
Місце: приміщення ОДА, каб.244
2. Zoom нарада з керівниками госпітальних баз області. 14.00-15.00
в онлайн-режимі
1 квітня
1. Нарада щодо реконструкції будівлі лікарні з влаштуванням приймального відділення КНП «Вижницька районна лікарня» в м.Вижниця. 10.00
Місце: на об’єкті
2. Вшанування пам’яті жертв масового розстрілу в урочищі Варниця Кам’янецької громади. 11.00
Місце: с.Кам’янка Чернівецького р-ну
3. Нарада голови ОДА С.Осачука з головами ТГ. 12.00
Місце: с.Кам’янка Чернівецького р-ну
4. Zoom нарада з керівниками госпітальних баз області. 14.00-15.00
в онлайн-режимі
2 квітня
1. Нарада щодо реконструкції системи киснепостачання в будівлі дитячого відділення в КНП «Сторожинецька центральна районна лікарня» на вул. Видинівського, 22 в м.Сторожинець Чернівецької області». 10.00
Місце: на об'єкті
2. Нарада щодо реконструкції лікувального корпусу КНП «Сторожинецька ЦРЛ з прибудовою відділення екстреної медичної допомоги на вул. Видинівського, 22 в м.Сторожинець»
Місце: на об'єкті
3. Zoom нарада з керівниками госпітальних баз області. 14.00-15.00
в онлайн-режимі
У відповідності до Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 №1314 "Про затвердження Порядку списання об'єктів державної власності" (зі змінами) оприлюднюємо інформацію стосовно морально застарілого та фізично зношеного майна.
У разі зацікавлення у зазначеному майні просимо звертатися у відділ фінансово-господарського забезпечення апарату облдержадміністрації (т.55-27-85)
Бюджетні запити на 2021 рік
Кошторис та план асигнувань Чернівецької облдержадміністрації на 2020 рік
Бюджетні запити на 2020 рік
Оцінка ефективності бюджетних програм за 2019 рік
Паспорти програм
Звіти про виконання
Кошторис та план асигнувань Чернівецької облдержадміністрації на 2019 рік
Бюджетні запити на 2019 рік
Оцінка ефективності бюджетних програм за 2018 рік
Паспорти програм
Звіти про виконання
Інформація про виконання регіональних (комплексних) програм
Адміністративні послуги - Передача у власність, надання в постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній власності та розташовані в адміністративних межах міста Чернівці
Адміністративні послуги - Продаж земельних ділянок державної власності, які розташовані в адміністративних межах міста Чернівці
Вхідну документацію можна надсилати як за електронною адресою відділу роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату ОДА - [email protected], так і на загальну пошту обласної державної адміністрації - [email protected]
Необхідні запитувачам форми і бланки установи надаються у відділі роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату ОДА, що за адресою: вул. Грушевського, 1, вхід з вулиці Котляревського, каб. 126.
Закон України Про доступ до публічної інформації
Про затвердження Порядку обліку запитів на інформацію в обласній державній адміністрації
Розпорядженням голови Чернівецької ОДА №869-р від 16 грудня 2011 року «Про удосконалення заходів щодо забезпечення доступу до публічної інформації обласної державної адміністрації» в обласній державній адміністрації визначено структурний підрозділ, відповідальний за організацію в установленому порядку доступу до публічної інформації, та розроблено «Порядок складення та подання запитів на інформацію».
Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату наказано забезпечити системне і оперативне оприлюднення розпоряджень, доручень, рішень колегій, планів заходів та інших документів облдержадміністрації на офіційному веб-сайті облдержадміністрації.
Функції із забезпечення доступу запитувачів до інформації в обласній державній адміністрації покладено на відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.
Головам райдержадміністрацій пропонується затвердити відповідні порядки доступу до публічної інформації та визначити осіб, відповідальних за організацію у встановленому порядку доступу до публічної інформації, та у разі необхідності затвердити переліки відомостей, що становлять службову інформацію.
Надання публічної інформації Чернівецькою обласною державною адміністрацією здійснюється у відповідь на інформаційний запит.
Згідно з законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.
Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:
1) прізвище, ім'я, по батькові (для юридичної особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи - найменування) запитувача;
2) поштову адресу, адресу електронної пошти або номер засобу зв'язку (якщо такий є);
3) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
4) підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
Для оформлення інформаційного запиту
усно: телефон (0372) 55-28-44
письмово: м. Чернівці, вул. Грушевського, 1, Відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації (на конверті вказувати «Публічна інформація»);
Форма для подання інформаційного запиту у письмовому виді (зразок)
факс: (0372) 55-28-44;
електронна пошта: zvernennі[email protected]
Контактна інформація щодо посадових осіб Чернівецької обласної державної адміністрації
https://youtu.be/kxzyfrRgiuI
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень. Надання публічної інформації здійснюється у відповідь на інформаційний запит.
Розпорядженням голови Чернівецької ОДА №869-р від 16 грудня 2011 року «Про удосконалення заходів щодо забезпечення доступу до публічної інформації обласної державної адміністрації» в обласній державній адміністрації визначено структурний підрозділ, відповідальний за організацію в установленому порядку доступу до публічної інформації, та розроблено "Порядок складення та подання запитів на інформацію».
Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату наказано забезпечити системне і оперативне оприлюднення розпоряджень, доручень, рішень колегій, планів заходів та інших документів облдержадміністрації на офіційному веб-сайті облдержадміністрації.
Функції із забезпечення доступу запитувачів до інформації в обласній державній адміністрації покладено на відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.
Головам райдержадміністрацій пропонується затвердити відповідні порядки доступу до публічної інформації та визначити осіб, відповідальних за організацію у встановленому порядку доступу до публічної інформації, та у разі необхідності затвердити переліки відомостей, що становлять службову інформацію.
Надання публічної інформації Чернівецькою обласною державною адміністрацією здійснюється у відповідь на інформаційний запит.
Згідно з законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.
Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:
1) прізвище, ім'я, по батькові (для юридичної особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи - найменування) запитувача;
2) поштову адресу, адресу електронної пошти або номер засобу зв'язку (якщо такий є);
3) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
4) підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
Для оформлення інформаційного запиту
усно: телефон (0372) 55-28-44
письмово: м. Чернівці, вул. Грушевського, 1, Відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації (на конверті вказувати «Публічна інформація»);
Форма для подання інформаційного запиту у письмовому виді (зразок)
факс: (0372) 55-28-44;
електронна пошта: zvernennі[email protected]
Контактна інформація щодо посадових осіб Чернівецької обласної державної адміністрації
Згідно з Законом «Про доступ до публічної інформації», відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону «Про доступ до публічної інформації», рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
1. До службової в обласній державній адміністрації належить така інформація:
1) що міститься в документах обласної державної адміністрації, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності обласної державної адміністрації, або здійсненням нею контрольних, наглядових функцій, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
2) стосовно cфери оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці.
2. Документам, що містять інформацію, яка становить службову інформацію, присвоюється гриф «для службового користування». Доступ до таких документів надається відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
У структурних підрозділах обласної державної адміністрації:
№ з/п |
Структурний підрозділ |
Відповідальна особа (П.І.Б.) |
Посада |
Контактний телефон/електронна пошта |
1. |
Департамент фінансів обласної державної адміністрації |
Демчук Людмила Яківна |
Головний спеціаліст відділу роботи з персоналом |
55-26-84 |
2. |
Департамент регіонального розвитку обласної державної адміністрації |
|
|
|
3. |
Департамент агропромисловогорозвитку обласної державної адміністрації |
Федірчик Людмила Василівна
Григоращук Світлана Георгіївна |
Заступник директора Департаменту – начальник управління економіки, фінансів, інвестиційної діяльності та розвитку сільських територій
Головний спеціаліст з питань діловодства та контролю |
55-31-98
55-32-17 |
4. |
Департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації |
Півень Юрій Йосипович |
Заступник директора |
4-55-37 |
5. |
Департамент охорони здоров’я обласної державної адміністрації |
Федотова Сніжана Григорівна |
Головний спеціаліст Департаменту |
55-32-05 |
6. |
Департамент освіти і науки обласної державної адміністрації |
Войтишена Тетяна Семенівна |
Головний спеціаліст відділу організаційно-правового забезпечення та кадрової роботи |
52-64-76 |
7. |
Управління екології та природніх ресурсів обласної державної адміністрації |
Продан Аліна Костянтинівна |
Головний спеціаліст відділу економіки, інформаційно-організаційного забезпечення та природно-заповідної справи |
52-22-23 |
8. |
Управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації |
Сандуляк Ніна Орестівна |
Головний спеціаліст з питань управління персоналом управління |
55-43-12 |
9. |
Управління цивільного захисту населення обласної державної адміністрації |
Ней Яна Орестівна |
Головний спеціаліст сектору бухгалтерського обліку та забезпечення діяльності управління |
52-85-97 |
10. |
Управління інфраструктури обласної державної адміністрації |
Штефаніка Юлія Іванівна |
Головний спеціаліст відділу транспорту та зв’язку |
55-26-08
|
11. |
Управління капітального будівництва обласної державної адміністрації |
Романова Валентина Петрівна |
Головний спеціаліст відділу кадрового, юридичного та організаційного забезпечення |
4-66-47 |
12. |
Управління міжнародного співробітництва та європейської інтеграції обласної державної адміністрації |
|
|
55-18-81 |
13. |
Управління культури обласної державної адміністрації |
Слота Роксолана Григорівна |
Головний спеціаліст відділу культосвітніх установ, мистецтв та кіно |
55-27-16
|
14. |
Відділ містобудування та архітектури обласної державної адміністрації |
|
|
55-34-08
|
15. |
Управління молоді та спорту обласної державної адміністрації |
Романко Тарас Богданович
Ткач Вадим Анатолійович |
Начальник відділу фізичної культури і спорту
Головний спеціаліст
|
55-26-00 52-34-92
|
16. |
Служба у справах дітей обласної державної адміністрації |
Янкевич Надія Олександрівна |
Головний спеціаліст з питань персоналу сектору юридичної роботи та бухгалтерського обліку служби у справах дітей |
52-24-08 |
17. |
Державний архів Чернівецької області |
Виклюк Світлана Анатоліївна
Баглей Борис Михайлович |
Заступник директора - головний зберігач фондів
Начальник відділу використання інформації документів |
55-37-46
54-50-01 |
Відповідальні особи, які забезпечують доступ до публічної інформації у райдержадміністраціях:
№ з/п |
Структурний підрозділ |
Відповідальна особа (П.І.Б.) |
Посада |
Контактний телефон/ електронна пошта |
|
Вижницька райдержадміністрація |
|||||
1. |
Відділ внутрішньої політики та доступу до публічної інформації апарату РДА |
Колбасова Юлія Богданівна |
Головний спеціаліст |
(230) 2-31-10, 2-11-31 |
|
Герцаївська райдержадміністрація |
|||||
2 |
Відділ організаційної роботи, з питань внутрішньої політики та доступу до публічної інформації апарату райдержадміністрації (в частині оприлюднення публічної інформації)
Відділ документообігу, контролю та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації (в частині опрацювання запитів на публічну інформацію |
Цирдя Віра Василівна
Гуштюк Маргарита Павлівна
|
Начальник відділу
Начальник відділу
|
(240) 2-13-87
(240) 2-14-21 |
|
Глибоцька райдержадміністрація |
|||||
3. |
Відділ документообігу та звернень громадян апарату райдержадміністрація |
Паламарюк Уляна Миколаївна |
Начальник відділу |
(234) 2-43-20 |
|
Заставнівська райдержадміністрація |
|||||
4. |
Відділ організаційного забезпечення та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації |
Ніщеменко Тетяна Володимирівна |
Начальник відділу |
(237) 2-11-60 |
|
Кельменецька райдержадміністрація |
|||||
5. |
*Відділ з питань внутрішньої політики та доступу до публічної інформації апарату райдержадміністрації |
Раренко Інна Петрівна |
Начальник відділу |
(232) 2-05-27
|
|
Кіцманська райдержадміністрація |
|||||
6. |
Сектор з питань внутрішньої політики апарату райдержадміністрації |
Дмитрюr Анжела Олександрівна |
Завідувач сектору |
(236) 2-13-70 |
|
Новоселицька райдержадміністрація |
|||||
7. |
Відділ організаційної та інформаційної роботи апарату райдержадміністрації |
Арсеній Лія Вікторівна |
Начальник відділу |
(233) 2-13-72 |
|
Путильська райдержадміністрація |
|||||
8. |
*Апарат райдержадміністрації |
Яків’юк Марія Василівна |
Керівник апарату |
(238) 2-11-94 |
|
Сокирянська райдержадміністрація |
|||||
9. |
Відділ документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації |
Ткач Антоніна Борисівна |
Начальник відділу |
(239) 2-13-93 |
|
Сторожинецька райдержадміністрація |
|||||
10. |
Апарат районної державної адміністрації |
Гринчук Сергій Васильович |
Керівник апарату |
(235) 2-21-77 |
|
Хотинська райдержадміністрація |
|||||
11. |
Відділ документообігу, контролю та доступу до публічної інформації апарату райдержадміністрації |
Батовська Анастасія Костянтинівна |
Головний спеціаліст |
(231) 2-14-77 |
|