Василь Гостюк взяв участь у розширеній нараді управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Чернівецькій області


  • 26/04/2019
Василь Гостюк взяв участь у розширеній нараді управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Чернівецькій області

Заступник голови обласної державної адміністрації Василь Гостюк взяв участь у розширеній нараді управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Чернівецькій області.

Основана тема наради – підведення підсумків роботи відомства за І кварталу 2019 року.

Так, під час виступів наголошено, що надання матеріального забезпечення застрахованим особам, а також страхові виплати потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання складають майже 90% усіх видатків Фонду та постійно зростають.

Застрахованим у ФССУ є кожен офіційно працевлаштований або ФОП (тобто ті, хто сплачує та/або за кого сплачується ЄСВ). У Чернівецькій області таких осіб більше 150 тис. – кожен з них має право на виплати та соціальні послуги від Фонду у разі настання страхового випадку.

Повідомлено, що з 1 жовтня 2018 року було розширено форму заяви-розрахунку та почала працювати система інформування роботодавцем про здійснені виплати застрахованим особам – повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за визначеною формою роботодавці подають упродовж місяця з дня здійснення виплат матеріального забезпечення, окремих виплат потерпілим на виробництві. Крім того, страхувальникам надано можливість подачі заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам у електронному вигляді із застосування електронного цифрового підпису.

Впродовж І кварталу 2019 року відділеннями управління прийнято 4002 заяви-розрахунки, з яких майже половина (1896) подано страхувальниками в електронному вигляді.

Відповідно до прийнятих відділеннями управління в І кварталі 2019 року заяв-розрахунків страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам сума зобов’язань Фонду склала 49 081 052,33 гривень.

У заяви-розрахунки включено наступні види матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду:

- допомога по тимчасовій непрацездатності на 28 538 735,55 грн., що складає 58,1% від суми усіх замовлених коштів;

- допомогу по вагітності та пологах – 20 357 816,67 грн. або 41,5%;

- допомога на поховання – 184 500,00 грн. або 0,4%

 

На виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності витрати Фонду зросли на 47,2%. Причинами росту став ріст мінімальної заробітної плати більш ніж на 12% та ріст кількості оплачених днів на 13 818 днів.

 

 

 

Зобов’язання на виплату допомоги по вагітності та пологах за І квартал 2019 року порівняно з аналогічним періодом минулого року зросли на 28,6%. При цьому, відбувся незначний ріст кількості оплачених днів.

Майже тисяча (981) застрахованих буковинок, які готуються стати мамою та вирішили скористатися правом піти у відпустку по вагітності та пологах надали до оплати листки непрацездатності по вагітності та пологах на загальну суму 20 357 816,78 грн.

Розмір середньоденної допомоги зріс на 27,6% і становить 195,45 грн. проти 153,17 грн. в аналогічному періоді минулого року.

У разі смерті застрахованої особи, а також членів сім’ї, які перебували на її утриманні Фондом надається допомога на поховання. Розмір допомоги встановлюється правління Фонду. У квітні 2017 року розмір допомоги зріс з 2200 грн до 4100 гривень. У січні-березні 2019 року у Фонді замовлено допомогу на поховання 45 осіб. (у аналогічних періодах минулих років цей показник становив 2017 рік - 25 осіб, 2018 рік – 33 особи). Сума коштів на цей вид допомоги порівняно з аналогічним періодом 2018 року, загалом по області збільшилась  на 49 200 грн.

Разом з тим, у разі смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку на виробництві виплачується одноразова допомога його сім’ї у сумі, що дорівнює 100 розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на день настання права на страхову виплату, та одноразова допомога кожній особі, яка перебувала на його утриманні, а також на його дитину, яка народилася протягом не більш як десятимісячного строку після смерті потерпілого, у сумі, що дорівнює 20 розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на день настання права на страхову виплату. В І кварталі 2019 році виплачено 176,20 тис. грн. одноразової допомоги сім’ї  в разі смерті потерпілого.

Станом на 1 квітня 2019 року відділеннями управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернівецькій області здійснюються щомісячні страхові виплати 1118 потерпілим внаслідок трудового каліцтва та профзахворювання та 86 утриманцям.

 

Окрім того, за І  квартал 2019 року відповідно до звітних даних заїхало на оздоровлення та проплачено договорів на реабілітаційне лікування для 68 застрахованих осіб та членів їх сімей на суму 887,3 тис. грн. Всього ж, відповідно до нового Порядку відшкодування витрат за надані соціальні послуги з лікування застрахованих осіб та членів їх сімей після перенесених захворювань і травм, у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, заключено 106 договорів на реабілітаційне лікування застрахованих осіб та членів їх сімей.

На протязі І кварталу застраховані особи оздоровлювались в 19 санаторно-курортних закладах. Оздоровлювались застраховані особи в таких санаторіях:   ЗАТ «Моршинкурорт», «Карпати», «Конча-Заспа», «Збруч», «Авангард», «Миргородкурорт» та інші. Вибір санаторно-курортного закладу здійснювався безпосередньо застрахованими особами.

В І кварталі 2019 року відшкодовано на медичну та соціальну допомогу для 86 потерпілих на виробництві 722,3 тис. грн.:

- для 2 потерпілих профінансовано 27,2 тис. грн. на лікування;

- профінансовано витрати на придбання путівок для санаторно-курортного лікування 4-м особам з інвалідністю в сумі 54,3 тис. грн.;

- витрати на технічні та інші засоби реабілітації для 9 осіб становлять 9,2 тис. грн.;

- лікарськими засобами та виробами медичного призначення забезпечено 13 потерпілих з відшкодуванням коштів в сумі 130,6 тис. грн.;

- для 2-х потерпілих відшкодовано кошти на додаткове харчування в сумі  6,4 тис. грн.;

- на спеціальний медичний догляд для 10 осіб відшкодовано 121,1 тис. грн.;

- на постійний сторонній догляд для 31 осіб витрачено 183,1 тис. грн.;

- витрати на побутове обслуговування 33 потерпілим склали 97,8 тис. грн;

- витрати на придбання спеціальних засобів пересування (коляски) для 2 осіб з інвалідністю склали 83,7 тис. грн.;

- особам з інвалідністю, які мають автомобілі за рахунок коштів Фонду, а також інвалідам, які мають право на отримання автомобіля, проведено відшкодування на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та транспортне обслуговування для 51 особи в сумі 8,9 тис. грн.

Коментарі