Найбільш активно до ОДА у 2018 зверталися мешканці міста Чернівці та Кіцманського, Вижницького та Глибоцького районів


  • 18/03/2019
Найбільш активно до ОДА  у 2018 зверталися мешканці міста Чернівці та Кіцманського, Вижницького та Глибоцького районів

У ході колегії обласної державної адміністрації, начальник відділу роботи зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату ОДА Володимир Дьяченко повідомив, що протягом 2018 року до ОДА надійшло 1518 звернень

Найбільше зверталися мешканці міста Чернівці – 590 звернень, що складає 38,8%, з Кіцманського району – 134 звернення (8,8 %), Вижницького та Глибоцького районів – по 100 звернень (6,5 %). Найменше від мешканців надійшло з міста Новодністровськ – 7 звернень та Кельменецького району – 45.

Від органів влади вищого рівня протягом 2018 року надійшло 366 звернень. Так, від Адміністрації Президента України надійшло 168 звернень,  Кабінету Міністрів України – 118 звернень та Верховної Ради України – 52 звернення. Також від інших центральних органів виконавчої влади надійшло 28 звернень. Найбільше до органів влади вищого рівня зверталися мешканці міста Чернівці – 147 звернень, Кіцманського району – 33 звернення, Сторожинецького і Хотинського районів  – по 22 звернення. Найменше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від мешканців міста Новодністровськ  – 2 звернення, Глибоцького і Сокирянського районів – по 12 звернень.

Протягом 2018 року зменшилась кількість колективних звернень зі 170 у 2017 році до 142 у минулому році. Їх питома вага від загальної кількості звернень складає 9,3%. Питання, порушені у колективних зверненнях, переважно стосуються: виділення земельних ділянок, ремонту доріг, діяльності закладів охорони здоров’я тощо.

Важливо, що у звітному періоду відбулось зменшення повторних звернень з 101 у 2017 році до 33 у 2018 році, або на 62 %. Кількість повторних звернень складає 2,2 % від загальної кількості звернень (у 2017 – 5,8 %). Цей факт може свідчити про певне покращення якості розгляду звернень громадян. Найбільше повторних звернень надійшло від мешканців м. Чернівці – 8 звернень. Жодного повторного звернення не надійшло з Кельменецького і Путильського районів та міста Новодністровськ.

1619 питань порушили у 2018 року громадяни у своїх зверненнях до ОДА. Найчастіше громадяни зверталися з питань соціального захисту населення  – 712, що складає 43,9 % від загальної кількості порушених питань. Ці питання стосуються надання матеріальної допомоги мешканцям області на лікування та вирішення невідкладних соціально-побутових проблем, призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, здійснення перерахунку пенсій тощо.

Найбільше із зазначених питань зверталися мешканці м. Чернівці – 296 звернень, Кіцманського району – 78 звернень та Вижницького району – 64 звернення. Найменше таких звернень надійшло від мешканців м. Новодністровськ – 1 звернення та Сокирянського  району – 5 звернень.

Питання комунального господарства посідають друге місце від загальної кількості питань (132). Їх питома вага від загальної кількості питань складає 8,1 %. Найбільше із зазначеного питання звернулися мешканці м. Чернівці – 61 звернення. Найменше таких звернень від мешканців Путильського району – 2 звернення та Кельменецького району– 3 звернення. 

Питання аграрної політики і земельних відносин посідають 3 місце від загальної кількості питань (113). Їх питома вага від загальної кількості питань складає 6,9 %. Найбільше із зазначеного питання звернулися мешканці Кельменецького району – 16 звернень та м. Чернівці – 15. Найменше таких звернень від мешканців Новоселицького району – 2 звернення, Герцаївського та Путильського районів –  по 4 звернення.

Також варто зазначити, що ОДА протягом 2018 року зареєстровала 155 звернень військовослужбовців – учасників АТО та 8 звернень їх родичів, які зверталися з питань надання земельних ділянок, надання матеріальної допомоги та медичних послуг, забезпечення житлом, надання пільг на комунальні послуги тощо. З них задоволено 126  (зокрема, з них: 123 – щодо надання матеріальної допомоги), щодо 35 звернень надано роз’яснення та 2 звернення скеровано для розгляду за належністю до відповідних органів влади.

Протягом 2018 року 41% звернень від загальної кількості вирішено позитивно (563), щодо вирішення решти питань, які порушувалися у зверненнях громадян, заявникам  надано вичерпні роз’яснення. За цим показником Чернівецька область посідає друге місце серед інших областей України.

Як показали результати аналізу, з усіх позитивно вирішених питань переважна більшість стосувалися надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань та на лікування.

Крім того, на телефон урядової «гарячої лінії» надійшло 7244 звернення від мешканців області. З них, 22 – від учасників війни, 35 – від інвалідів війни, 21 – від «Матерів-героїнь», 36 – від учасників бойових дій, 15 – від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, 195 – від багатодітних сімей.

За результатами аналізу спостерігаємо незначне зростання кількості таких звернень протягом 2013-2014 років та стрімке зростання у період 2015-2016 років, зумовлене зверненнями громадян щодо призначення та виплати субсидії на оплату комунальних послуг. І вже починаючи з 2017 року спостерігається певне зменшення кількості звернень у порівнянні з 2016 роком, зумовлене спрощенням порядку надання житлових субсидій.

Протягом 2018 року надійшло 7244 звернення. Найбільше звернень на урядову «гарячу лінію» зареєстровано від мешканців: м. Чернівці – 2148, Глибоцького – 1573, та Сторожинецького районів – 675 звернення. Найменше звернень від жителів Герцаївського та Путильського районів 61 і 91 відповідно.

Найчастіше на урядову «гарячу лінію» громадяни зверталися з питань:

1) призначення та перерахунку субсидій – 1712 звернень (44,7%). Найбільше таких звернень отримано від жителів м. Чернівці – 517, Сокирянського – 280 та Кіцманського районів – 190 звернень, найменше від жителів Герцаївського району – 15 та Путильського району – 18 звернень.

2) комунального господарства – 1506 звернень. Найбільше таких звернень отримано від жителів м. Чернівці – 741 звернення та Сторожинецького району – 166 звернень, найменше від жителів Путильського району – 22 звернення і Герцаївського району – 7 звернень.

3) призначення і виплати соціальних допомог – 1239 звернень. Найбільше таких звернень отримано від жителів м. Чернівці – 270 звернень, Вижницького району – 205 і Сторожинецького району – 185 звернень, найменше від жителів Путильського району – 29 та Герцаївського району – 22 звернення.

Протягом 2018 року проведено 96 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 432 громадянина, якими порушено 453 питань, з них на 371 – надано роз’яснення, 82 – вирішено на місці.

Коментарі