Про роботу модернізованих підрозділів обслуговування громадян Пенсійного фонду розповіли буковинцям під час виїзного прийому

20.04.2017 | 16:04
Версія для друкуВерсія для друкуВідправити на e-mailВідправити на e-mail

Начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайло Романів провів виїзний прийом громадян села Хрещатик Заставнівського району, під час якого розповів громадському активу села про шляхи реалізації Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року. Він підкреслив, що одним із пріоритетних напрямків діяльності органів Фонду є робота, спрямована на підвищення якості обслуговування громадян, забезпечення повноти та оперативності надання пенсійних послуг.  

«Технологічне,  інформаційне оновлення пенсійної системи, робота модернізованих  підрозділів обслуговування громадян дозволяють комфортно організувати процес надання консультацій, прийому необхідних документів для призначення і перерахунків пенсій, забезпечити оперативність та зручність доступу до інформації, як того вимагає сучасність», – зазначив Михайло Романів.

Більшість запитань,  на які громадяни села отримали відповіді начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, стосувалися збільшення розміру пенсії, порядку виходу на пенсію на пільгових умовах, перспектив осучаснення розміру пенсії та  її підвищення. У ході спілкування Михайло Романів зауважив, що на сьогодні питання оперативного обслуговування громадян, надання високоякісних, соціальних та інформаційних послуг незалежно від місця проживання громадян – це є той показник, який визначає результативність роботи органів Фонду в цілому. Про це повідомляє Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області.

-